Thursday, August 7, 2008

My Lovely Hubby

Aku ingin menjadi mimpi indah
dalam tidurmu
aku ingin menjadi sesuatu
yang mungkin bisa kau rindu
kerana langkah merapuh
tanpa dirimu
kerana hati telah letih

aku ingin menjadi sesuatu
yang selalu bisa kau sentuh
aku ingin kau tahu
bahawa ku selalu memujamu
tanpamu sunyinya waktu
merantai hati
bayanganmu seakan ada

kau seperti nyanyian dalam hatiku
yang memanggil rinduku padamu
kau seperti udara yang kuhela
kau selalu ada

hanya dirimu yang bisa membuat ku tenang
tanpa dirimu aku terasa hilang
dan sepi...





No comments:

Thursday, August 7, 2008

My Lovely Hubby

Aku ingin menjadi mimpi indah
dalam tidurmu
aku ingin menjadi sesuatu
yang mungkin bisa kau rindu
kerana langkah merapuh
tanpa dirimu
kerana hati telah letih

aku ingin menjadi sesuatu
yang selalu bisa kau sentuh
aku ingin kau tahu
bahawa ku selalu memujamu
tanpamu sunyinya waktu
merantai hati
bayanganmu seakan ada

kau seperti nyanyian dalam hatiku
yang memanggil rinduku padamu
kau seperti udara yang kuhela
kau selalu ada

hanya dirimu yang bisa membuat ku tenang
tanpa dirimu aku terasa hilang
dan sepi...





No comments:

 

Celotehku... Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting